Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Markus - 8 juni 2009 03:04

måste börja med att säga sorry för den sjukt dåliga uppdateringen här på bloggen! Måste fan säga att det är så jävla hypat kring bloggar nu alltså. Varenda jävel skriver det nu förtiden.. och jag menar. Orkar jag verkligen?!

men jag har ju fan haft den här hyffsat länge nu, känns det iaf som! Har inte kollat hur länge jag har haft den! men vafan.. Får väl nöja mig med dom gånger jag uppdaterar ;)


Ja! ÄNTLIGEN har fiskesäsongen börjat på allvar! Har vart iväg på 2 pass i helgen! helt fantastiskt! Har fått 4a regnbågar och 2 gäddor i helgen! najs

Har vart och lämnat in min rulle på lite upprustning! Nu ligger det ca 200 m lina på den, samt är den uppsmörjd och rengjord nu! Fan vad den ska gå fint :) sjukt sugen på att testa deN! kanske i morogn?! Ska iallfall fara och hämta den :):) Sen blir det hårdkörning!

faN VAD NICE ATT DET SNART ÄR SOMMARLOV! Men är det såhär kallt så kommer jag att döda den såkallade väderguden och styra själv, för det funkar fan inte med 0grader på kvällarna i juni! seriöst..

ajja.. ska sluta klaga på allt nu, förutom att klockan är jävligt mycket, och vem vet?! man kanske borde sova nu? vad sägeru?

hörs!

puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards