Alla inlägg under augusti 2008

Av Markus - 25 augusti 2008 20:31

yo!


Det är en lite speciell dag idag för nu har ju skolan börjat om ..

kändes rätt okej med min klass faktiskt! MP1A!

Går iallafall med jonteh , john , simon och wolger, så några känner man iallafall! ,  Förhoppningsvis är det mycket roligare än hertsöskolan! :)

vi slutade ju as tidigt idag, typ 11 eller nåt , så jag och jonteh gick på stan

ett tag..

Efter det for vi hem till mig och chillade ett tag! jag hämtade pengar, och sen drog vi till grillen och käkade.. grymt najz!


Sen drog vi in till stan en sväng igen.. jag köpte en tshirt, en ryggsäck och massa jävla skrivblock till skolan =)..


yea! nu har jag nyss kommit hem från korpen match med farsan och dom!

torzk med 2-1 .. surt!


peaceout!


johannapetttersson<3


Veronica Maggio - 17 år

Av Markus - 14 augusti 2008 21:15

hallå,

Still jävligt oaktiv med bloggskrivandet.


ja , i morse vaknade jag och johanna hos henne vid 12 tiden ,

Slappt! , efter det gick vi in i duschen , skönt!

sen vare frulle ;) , Sen bestämde vi oss för att dra på stan ,

jag köpte några burkar , och kirrade rollerfärg! soft!


När jag kom hem städade jag lite i burkhyllan ,

sen vare träning direkt! .. efter träningen så åt jag och duschade..

sen for jag och kekke och kollade på johannas match! ..

dom mötte Alvik/baik! , dom vann med 5-3 och hon gjorde ett mål! YEA!


Nu iKväll ska jag skissa! wonderful! , peeeace


JOHANNA<3


Zacke - en skör tråd

Av Markus - 7 augusti 2008 01:09

hej ,

SLAAAAAAAAAAAPPPPT med sommarlov.. fucking äntligen!

så jävla underbart.. synd bara att det är så satans kallt ,

det är ju för kallt för att bada =/ , tråååk


Har ju inte skrivit på länge, så har hunnit med rätt mycket..

Blandannat LK! fyfan så rolig helg..

Jag hoppade tillochmed bungyjump! sjuuuk känsla ..

och det har vart grymt chill att hänga med grabbarna några dar nu i veckan!

Senast igår var jag, kim och joel på bio! Vi såg , batman , the dark night!

den var riktigt bra faktiskt..


Blir mkt målande nu =))) , inte helt fel,

jag jobbar dock på fredag och lördag , men det är lungt!


Imorgon ska jag , öZten finnberg , och johan dra och fiska!

fiska harr i typ harads nånstans där, i älven! blir riktigt skojj ..


men måste sova nu .. ska ju upp rätt tidigt i morgon ,

peyz!


JOHANNAPETTERSSON<3<3


Warlocks - Dangers Lurkin'

Ovido - Quiz & Flashcards