Alla inlägg under maj 2008

Av Markus - 30 maj 2008 17:52

hej!

I morse när jag vaknade kl 8 , kände jag mig inte alls peppad på morgon lektion.. så jag tog mig en liten sovmorgon över första lektionen, så kom jag till svenskan efter rasten .. Vi såg " jerusalem "

alltså , man får seriösa psykesstörningar efter den filmen alltså, allt är bara om gud och jesus osv , brutalt efterbliven!

yesh , sen på NOn var vi nere på ip! lirade kubb engång , som vi såklart vann , och sen lirade jag bomba röv i typ en timme , Sen efterskolan så lirade jag brännboll med 9a , hade ändå inget planerat hemma så jag ides inte dra =) , var så schtek där nere =)

Och laget jag spelade med i brännbollen vann ju också =) ,

 Efter skolan när jag kom hem, kopplade jag ur datahögtalarna och basen och tog ut allt .. Sen satt jag där och skissade i typ 1,5h innan jag började byta om till fotbollsträningen!


Nu om typ 10 min ska jag och finnberg fara och fiska! =b , det blir nog stek i den här hettan :b ! , sen ikv ska jag nog hänga gäng med jååhanna =)


peyyz!!


rico won - I'm back

Av Markus - 29 maj 2008 23:36

hej,

började dagen med matte ,

Jag och vickan sa till kakan att vi gick ut , vilket vi fick =b

Så vi vandrade runt ett tag, före vi bestämde oss för att ´gå ner till ip och lägga oss och sola! , jag var dock såå jävla trött att jag lätt hade kunnat somna! =) , chill matte iaf! , sen har vi sett film film film osvosv!!

Efter skolan chillade jag vid datan ett tag, sen tog jag tag i skissandet

och satte mig på altanen! , jag fick till en rätt okej skiss =)


Sen kom johanna också! =) vi såg nån film på tv och chillade bara allmännt! , trevligt! , nu är jag as trött så jag ska ta mig nåt att äta och sen lägga mig!


peyyzz!


Looptroop Rockers - Livin' on a prayer

Av Markus - 28 maj 2008 15:56

hej ,

slappt i skolan idag..

först planerade vi dagen! , jag tog , Bild , slöjd , bilD!

Jag hann klart med min piece på första passet!

det vart rätt najiiz , men hade kunnat dra nån annan bakgrund..

men nog var jag nöjd ändå! ,

ja , sen var det då lunch! , var rätt ok mat ,

men efter köpte jag en mjukglass osv , gott! =)

sen efter slöjden gick jag till johanna! , var jäävligt slappt =)

trevligttrevligt! =)


Sen kl 6 ska vi äta på waldorf med klassen! trevligt fan! =)

sen efter det är det innebandyträning! =) , blir nog fett!

yessh! peyyz


johanna <3


Ras cricket - summerjam igen

Av Markus - 27 maj 2008 17:09

hej!

lesssss , känns som att skolan aldrig kmr ta slut! :S

I morse på son kom jag 10 min sent .. det gjorde dock inte så mkt! ,

eftersom vi bara såg film.. jag hade med mig en ;)

haha , vi såg , american pie - band camp! , såjävla skön film ! =)

vi såg inte klart så det blir det väl till att göra nåndag framöver..

På idrotten spelade vi Bobolll. vilket SÖG! , hatar det

efter idrotten var det tyska! då fick vi en österrikisk tårta av viveka

som heter sachertorte! ;) , den var rätt god =)

efter tyskan gick jag hem och sov ..


Nu gör jag inget , åt just!

taggar väl till lite halft till matchen ikv också ! Derby mot baik borta!

får se hur det går ..


Johanna<3 ,


Rico won - Beef

Av Markus - 26 maj 2008 22:24

hej,

chiillside i skolan idag! , inte mkt man behöver göra nu alltså!

Skissar mest typ =)

På idrotten lirade vi brännboll! , var fan riktigt kul :)

Efter skolan var jag med johanna,

Vi såg tv ett tag , men sen slog jag av tvn och vi somnade!

vi vaknade typ 20 över 6 , vilket var bra för att jag hade träning kl 7 ,

Träningen gick ganska bra , men blir lite less när vi var så lite folk och när det är match i morgon! , vi får väl se hur det löser sig!

Vi möter baik borta...


Efter träningen var jag med johanna ! vi chillade järnet osv,


yah!


petter - tar det tillbaka!

Av Markus - 25 maj 2008 20:28

hej ,

igår vaknade jag när mobilen ringde kl typ halv 11..

chillade istan ett tag,

Efter det for jag och johanna till mig , där min kusin var! =)

han ville möta mig i nhl , vilket han inte borde ha velat! för jag spöade skiten ur han!

Efter det for jag , johanna och niklas ner på ip och sköt lite ! det var skoj!

efterdet for jag ,johan och johanna och fizkade ;) ,

själv fick man 4 gäddor ;) , + att johanna drillade en :)

sen när jagochjohanna kom hem till mig , tog vi ett bad , soft somfan!

sen for vi till johanna där vi såg film , och sen sov vi :) ,

sen har vi vart in till stan idag också! ;b åt bla på max ;b

PUSS


J<3!


zacke - söndagsmorgon!

Av Markus - 23 maj 2008 14:24

hej,

Slöjd i morse! har insett att jag inte hinner brodera klart Åsa grejjen på slöjden .. less ;b haha!

På tyskan fick vi veta betygen och sen fick vi lira king ;) ,

det var fan kul! , sen fick jag g i tyska också .. :b

på musiken sjöng jag och finnberg igen ;b , haha!

där fick vi också veta betygen .. där fick jag också g !


snart ska jag ta mig nåt att äta för det är träning kl 4 ,

sen ikv ska jag och nåra polare dra och lira lite fotboll på ip , sen ska jag och jonte ha skisskväll hos mig är det tänkt! , hade vart grymt fett..

yessh ,


johanna<3


kanye west - Homecoming

Av Markus - 22 maj 2008 19:53

hej

Fan vad slapp jag har varit på att skriva på senaste , har typ bara glömt bort det ! , ska försöka ändra på det nu! ;b

I dag började vi dagen med matte, där jag fick reda på att jag får VG i betyg! ;b , grymt bra..

jo, sen har vi bara chillat typ , skissade lite på non!


Efter skolan var jag med kim!

Vi var hos mig , vi chillade ute på baksidan,

jag kopplade ut datahögtalarna och det och fixade så vi hade det ute, så stod vi och lirade lite innebandy! haha ,

Sen skissade jag lite också , ;b chill som fan!


yesh , nu ikv ska jag vara med johanna typ :b ,


peeyyyze!


Looptroop Rockers - Naive feat. Timbuktu

Ovido - Quiz & Flashcards