Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

declaration of war

Av Markus - 22 mars 2009 11:41

godmorgon..


Igår hade vi sista seriematchen.. vi mötte ibk luleå, på bortaplan!

Förstod redan före matchen att det skulle bli jämnt..

Med både jocke larsson och Olle, så var vi kort på backar..

och Andre var också sjuk, så vi var bara 3 ordinarie backar med..

jag klev ner och körde back med sunken, vilket gick jävligt bra! :)

matchen slutade 3-3.. tycker ändå att vi hade de flesta farliga målchanserna, så vi borde ha gjort minst 4a mål. menmen.

HAHAHA juste. Det roligaste av allt med matchen var när Emil Johansson gjorde 2-3 målet åt oss, då bad ibks kapten om mätning på emils hook.

Det innebär att om emil har för mycket hook får vi 5 minuters utvisning och emil får matchstraff. Har han godkänd hook får dom 2 minuter för fördröjande av spel. Emils hook var helt laglig så dom fick 2 minuter.

OCH i powerplayet vi fick gjorde vi 3-3 HAHA! klantar!


Ja , sen eftermatchen hängde jag gäng med johan :)

vi såg hockey först. Frölunda mot hv. slutade 2-1 till frölunda.


sen blev vi rastlösa och tog bussen till statoil och köpte en french, och sen tog vi bussen hem :). dröm!

Idag blir det att tare lungt, vi hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Markus - 8 juni 2009 03:04

måste börja med att säga sorry för den sjukt dåliga uppdateringen här på bloggen! Måste fan säga att det är så jävla hypat kring bloggar nu alltså. Varenda jävel skriver det nu förtiden.. och jag menar. Orkar jag verkligen?! men jag har ju fan haft ...

Av Markus - 9 maj 2009 11:43

Måste bara lägga upp låten!   http://www.youtube.com/watch?v=yJ29fKAk9UU   lyrics:   Vers 1:Jag är trött på att du blir så stött och lipig i situationerNär det var ditt svindumma arsle som startade diskussionenPersonligen, om du provar skon igen, kom...

Av Markus - 7 maj 2009 22:53

tjena.. eh, vad vare? typ en månad sen? haha, jag har nytt internet, eller ja, vafan heter det? typ programvara kanske? alltså, internet explorer.. Så har inte haft min blogg framme där på besökta sidor, så har fan glömt bort att jag har den, men ja...

Av Markus - 14 april 2009 18:46

tjeena!   dra åt helvete vad jag är hungrig.. har typ blivit vanlig i magen igen efter magsjukan.. eller, magsjukan och magsjukan.. vettefan vad det var.. var iallfall dålig i magen och spydde en gång, och sen dess har jag inte ätit ordentligt, har ...

Av Markus - 10 april 2009 23:06

tjabba.. nu var det ju ett tag sen jag ides skriva.. eller ides och ides.. Tänkte på det är nog rätt ord.. har som inget att göra nu så då kom jag på att man kan spendera sin dötid med att blogga om masssa roliga saker ( hm )..   eh, nämenvet inte.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards