Alla inlägg under april 2009

Av Markus - 14 april 2009 18:46

tjeena!


dra åt helvete vad jag är hungrig..

har typ blivit vanlig i magen igen efter magsjukan.. eller, magsjukan

och magsjukan.. vettefan vad det var.. var iallfall dålig i magen och spydde en gång, och sen dess har jag inte ätit ordentligt, har inte haft någon aptit eller vart hungrig.. men nu jävlar!

tror att det blir grillmat idag, ;)


Det är ju mer än skönt med lov alltså..

Har lyckats vända dygnet också, haha! i förrgår kom jag hem halv 5 från kim.. jaja.. då vaknade jag halv 3 dan efter också.. lite onödigt faktiskt.

Det är ju bra väder ibland nuförtiden..

haha idag när jag målade var det svinfint när jag kom dit.. sen blev det lite mulet och kallt, och helt plötsligt börjar det snöa, sen halvregna typ, och just när jag blir klar blir det fint igen.. haha jaja!


hörz!


Av Markus - 10 april 2009 23:06

tjabba..

nu var det ju ett tag sen jag ides skriva..

eller ides och ides.. Tänkte på det är nog rätt ord..

har som inget att göra nu så då kom jag på att man kan spendera sin dötid med att blogga om masssa roliga saker ( hm )..


eh, nämenvet inte.. finns väl inte så mycket roligt att säga


Vi kom 2a i umeåcupen för 3dje gången. jävligt less!

Igår var jag på kh med grabbarna och lyssnade på Lorentz & m.Sakarias

spelning, som förövrigt var jävligt fet.. dock var det lite folk. Men vi styrde upp iallfalll!


yeya..


till er som dunkar looptroop råder jag er att fixa Rarities plattan,

ruskigt skön. remixer på deras klassiska låtar! yeya!

Ovido - Quiz & Flashcards