Alla inlägg under oktober 2008

Av Markus - 29 oktober 2008 02:35

ja, sista tiden har ju inte vart den lättaste om man säger så..

Är väl så i livet ibland..

Ett tag känns det mesta bra och allt flyter på ,

men ibland är det verkligen ingenting som funkar..


vad är det som funkar nu då ? ,

inte är det mycket! Nånting som är jäävligt positivt är att jag har

hängt med grabbarna mera på senare tiden .. skönt det är

kan väl mer säga tack till Emil " plöppe " johansson , som lyssnar

och hjälper till med råd osv..


Sen är det mycket som inte går så bra ,

Dels kan jag inte måla just nu , av en viss anledning som jag inte ids dra upp här och nu .. sen har skolan gått mindre bra. innebandyn är väl inte min starkaste sida just nu.. varför vet jag inte

kan bero på att jag har vart sjuk i en månad nu ..

Jag har hosta somfan och grymt förkyld ..


Nu gäller det att man tar sig upp ur den här svackan och börjar leva normalt igen .. för börjar bli så sjukt less på det här .. che.


Och en rad dedikerad till min själsbroder, kim nordberg.

Jag vet hur du känner dig , och jag vet att det inte är lätt..

men fortsätt att kämpa så tar du dig upp . det ska jag hjälpa dig med broder! ,


Nu är det godnatt för en jävla softar dag väntar i morgon! PEACE


fuckit.

Av Markus - 3 oktober 2008 14:13

tjena.

Skolveckan är slut. fettskönt!

har fått rätt mycket gjort i veckan, i skolan alltså,

alltid positivt.

Har hunnit med att träna en del också.. senast igårkväll

då hade jag först match med farsans korpen lag, sen träning direkt efter det.. vart riktigt trött där i slutet på våran träning.


IDAG dock! så börjar Norrlandsmästerskapen HÄR i luleå!

första gången nånsin om jag inte minns fel. sjukt soft!

Vi har första matchen nu ikväll mo ibk luleå .. där jag tycker att vi ska vinna

men vi måste vara på tårna ändå.

yes! nu blir det till att tagga och vila! 4 matcher i morgon ..

kom och titta vettja, vi lirar alla matcher i PONTUS A hall , peaaace!


Promoe - Denna ljusnande FRAmtid

Ovido - Quiz & Flashcards