Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

mhemeah

Av Markus - 23 februari 2009 19:47

tja.


Vinst med 5-4 igår. Vi gjorde det vi behövde, inte mer!

Men frågar ni Björnsarna så var det väl domarna som avgjorde igen?

hahahahah, dom skyller alltid på det när vi vinner.

En fråga bara? Det är väl fan inte dom som gör målen?

Sen att dom dessutom är partiska till eran fördel gör ju fan saken 28 ggr roligare ;) ,


ajja

nåt tråkigt sånthära test nu i pausen i hockeyn..


Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som du fick detta av har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Markus

2. Ett ord på fyra bokstäver: mums

3. Flicknamn: madeleine

4. Pojknamn: morGAN!

5. Yrke: Mördare.
6. Färg: mörk grå

7. Klädesplagg: mjukisar
8. Mat: mammas
9. Sak i badrummet:

10. Plats/stad: moskosel
11. En orsak att vara sen: morgontrött
12. Något man skriker: MEN FÖR HELVETE!
13. Film: madagaskar haha

14. Något man dricker:

15. Band: Movits!

16. Djur: mammut
17. Gatunamn: mögelvägen

18. Bil: mazda

19. Sång: marinate
20. Aktivitet med mer än en deltagare: men innebandy!  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Markus - 8 juni 2009 03:04

måste börja med att säga sorry för den sjukt dåliga uppdateringen här på bloggen! Måste fan säga att det är så jävla hypat kring bloggar nu alltså. Varenda jävel skriver det nu förtiden.. och jag menar. Orkar jag verkligen?! men jag har ju fan haft ...

Av Markus - 9 maj 2009 11:43

Måste bara lägga upp låten!   http://www.youtube.com/watch?v=yJ29fKAk9UU   lyrics:   Vers 1:Jag är trött på att du blir så stött och lipig i situationerNär det var ditt svindumma arsle som startade diskussionenPersonligen, om du provar skon igen, kom...

Av Markus - 7 maj 2009 22:53

tjena.. eh, vad vare? typ en månad sen? haha, jag har nytt internet, eller ja, vafan heter det? typ programvara kanske? alltså, internet explorer.. Så har inte haft min blogg framme där på besökta sidor, så har fan glömt bort att jag har den, men ja...

Av Markus - 14 april 2009 18:46

tjeena!   dra åt helvete vad jag är hungrig.. har typ blivit vanlig i magen igen efter magsjukan.. eller, magsjukan och magsjukan.. vettefan vad det var.. var iallfall dålig i magen och spydde en gång, och sen dess har jag inte ätit ordentligt, har ...

Av Markus - 10 april 2009 23:06

tjabba.. nu var det ju ett tag sen jag ides skriva.. eller ides och ides.. Tänkte på det är nog rätt ord.. har som inget att göra nu så då kom jag på att man kan spendera sin dötid med att blogga om masssa roliga saker ( hm )..   eh, nämenvet inte.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards