Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

vi vet inte vart vi ska, men vi ska nånstans.

Av Markus - 17 mars 2009 17:23

tjabbalu..


Tyvärr är jag jävligt trött.. bådar inte gott inför träningen 18.30

Idag har vi träning i pontus A. Jag tror det är för att vi har match där på

lördag mot ibk luleå.. Då spelar vi mest för äran, för att vi har redan vunnit serien :):).. Ibk är ganska fega hursomhelst. lånar in 91or osv. Bara kul för oss så, det är väl bra för dom. Tror dock att det blir jämnt.

Vi har fått ett tungt avbräck också iochmed att Joakim "loget" Larsson, bröt handleden förra matchen mot notas.. tråkigt med skador måste jag säga.


Nä, nu måste jag börja byta om osv.. hörs


tja!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Markus - 8 juni 2009 03:04

måste börja med att säga sorry för den sjukt dåliga uppdateringen här på bloggen! Måste fan säga att det är så jävla hypat kring bloggar nu alltså. Varenda jävel skriver det nu förtiden.. och jag menar. Orkar jag verkligen?! men jag har ju fan haft ...

Av Markus - 9 maj 2009 11:43

Måste bara lägga upp låten!   http://www.youtube.com/watch?v=yJ29fKAk9UU   lyrics:   Vers 1:Jag är trött på att du blir så stött och lipig i situationerNär det var ditt svindumma arsle som startade diskussionenPersonligen, om du provar skon igen, kom...

Av Markus - 7 maj 2009 22:53

tjena.. eh, vad vare? typ en månad sen? haha, jag har nytt internet, eller ja, vafan heter det? typ programvara kanske? alltså, internet explorer.. Så har inte haft min blogg framme där på besökta sidor, så har fan glömt bort att jag har den, men ja...

Av Markus - 14 april 2009 18:46

tjeena!   dra åt helvete vad jag är hungrig.. har typ blivit vanlig i magen igen efter magsjukan.. eller, magsjukan och magsjukan.. vettefan vad det var.. var iallfall dålig i magen och spydde en gång, och sen dess har jag inte ätit ordentligt, har ...

Av Markus - 10 april 2009 23:06

tjabba.. nu var det ju ett tag sen jag ides skriva.. eller ides och ides.. Tänkte på det är nog rätt ord.. har som inget att göra nu så då kom jag på att man kan spendera sin dötid med att blogga om masssa roliga saker ( hm )..   eh, nämenvet inte.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards