Direktlänk till inlägg 14 april 2009

för många människor varken ser eller hör, dom vet inte om dom är emot eller för!

Av Markus - 14 april 2009 18:46

tjeena!


dra åt helvete vad jag är hungrig..

har typ blivit vanlig i magen igen efter magsjukan.. eller, magsjukan

och magsjukan.. vettefan vad det var.. var iallfall dålig i magen och spydde en gång, och sen dess har jag inte ätit ordentligt, har inte haft någon aptit eller vart hungrig.. men nu jävlar!

tror att det blir grillmat idag, ;)


Det är ju mer än skönt med lov alltså..

Har lyckats vända dygnet också, haha! i förrgår kom jag hem halv 5 från kim.. jaja.. då vaknade jag halv 3 dan efter också.. lite onödigt faktiskt.

Det är ju bra väder ibland nuförtiden..

haha idag när jag målade var det svinfint när jag kom dit.. sen blev det lite mulet och kallt, och helt plötsligt börjar det snöa, sen halvregna typ, och just när jag blir klar blir det fint igen.. haha jaja!


hörz!


 
 
Ingen bild

Vem vet

21 april 2009 19:44

Hörde att du ska lägga av med nåt, är det innebandyn? Varför i så fall? Ha det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Markus - 8 juni 2009 03:04

måste börja med att säga sorry för den sjukt dåliga uppdateringen här på bloggen! Måste fan säga att det är så jävla hypat kring bloggar nu alltså. Varenda jävel skriver det nu förtiden.. och jag menar. Orkar jag verkligen?! men jag har ju fan haft ...

Av Markus - 9 maj 2009 11:43

Måste bara lägga upp låten!   http://www.youtube.com/watch?v=yJ29fKAk9UU   lyrics:   Vers 1:Jag är trött på att du blir så stött och lipig i situationerNär det var ditt svindumma arsle som startade diskussionenPersonligen, om du provar skon igen, kom...

Av Markus - 7 maj 2009 22:53

tjena.. eh, vad vare? typ en månad sen? haha, jag har nytt internet, eller ja, vafan heter det? typ programvara kanske? alltså, internet explorer.. Så har inte haft min blogg framme där på besökta sidor, så har fan glömt bort att jag har den, men ja...

Av Markus - 10 april 2009 23:06

tjabba.. nu var det ju ett tag sen jag ides skriva.. eller ides och ides.. Tänkte på det är nog rätt ord.. har som inget att göra nu så då kom jag på att man kan spendera sin dötid med att blogga om masssa roliga saker ( hm )..   eh, nämenvet inte.. ...

Av Markus - 26 mars 2009 23:36

tjaa..   blir ett kort inlägg. Upp kvart i 7 imorgon. Har träning 8.   Var ändå en rätt slö dag iskolan idag. Var väl Matten och Samhällsen som var lite sådär småtung. Men sen var det MDK vilket var slappt ;) Nu i helgen är det JDM i öjebyn också... ...

Ovido - Quiz & Flashcards