Direktlänk till inlägg 5 maj 2008

spit the truth ..

Av Markus - 5 maj 2008 23:22

hej

i morse kom morsan inrusandes i rummet och sa att klockan var 9 och att jag redan var 40 min sen ..

Jaha tänkte jag och vände mig om , men det gick inte spec bra.. för morsan kom och drog i täcket , och tvingade upp mig =s

och dit kommer jag , när det är typ 15-10 min kvar av No lektionen ..

Linda säger inte så mkt ..

Sen på rasten köpte jag frukost som bestod av 2 mackor och en yoghurt.. mättade rätt bra ändå!

sen har jag itne så mkt att säga om skoldagen ,


Efter skolan for jag , johanna och Kim in till stan =) ,

Jag skulle köpa vax , och dom passade på att titta runt lite ..

Efter det for jag och johanna till mig , där vi bara slappade , såg lite tv och så .. och sen hann vi äta också =b , pannkaka!

sen for johanna, för att hon hade träning , och det hade jag med .

träningen gick väl rätt bra tycker jag ,

fast det var rätt jobbigt med den där sista löpningen på 30 min .. ;b

efter träningen for jag hem och duschade och sen for jag till johanna ! vi chillade jjäärnet , såg film! SAW 3 , usch =) haha

ye, nu ska jag ta mig nåt att äta och sen sova typ ,


peace


Promoe - Freedom Fighters

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Markus - 8 juni 2009 03:04

måste börja med att säga sorry för den sjukt dåliga uppdateringen här på bloggen! Måste fan säga att det är så jävla hypat kring bloggar nu alltså. Varenda jävel skriver det nu förtiden.. och jag menar. Orkar jag verkligen?! men jag har ju fan haft ...

Av Markus - 9 maj 2009 11:43

Måste bara lägga upp låten!   http://www.youtube.com/watch?v=yJ29fKAk9UU   lyrics:   Vers 1:Jag är trött på att du blir så stött och lipig i situationerNär det var ditt svindumma arsle som startade diskussionenPersonligen, om du provar skon igen, kom...

Av Markus - 7 maj 2009 22:53

tjena.. eh, vad vare? typ en månad sen? haha, jag har nytt internet, eller ja, vafan heter det? typ programvara kanske? alltså, internet explorer.. Så har inte haft min blogg framme där på besökta sidor, så har fan glömt bort att jag har den, men ja...

Av Markus - 14 april 2009 18:46

tjeena!   dra åt helvete vad jag är hungrig.. har typ blivit vanlig i magen igen efter magsjukan.. eller, magsjukan och magsjukan.. vettefan vad det var.. var iallfall dålig i magen och spydde en gång, och sen dess har jag inte ätit ordentligt, har ...

Av Markus - 10 april 2009 23:06

tjabba.. nu var det ju ett tag sen jag ides skriva.. eller ides och ides.. Tänkte på det är nog rätt ord.. har som inget att göra nu så då kom jag på att man kan spendera sin dötid med att blogga om masssa roliga saker ( hm )..   eh, nämenvet inte.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards